Saturday 3 August 2013

IRENE Wanita Terkuat Di Sweeden.


wanita mula menyertai pertandingan bina badan pada sekitar tahun 1970,IRENE telah dilahirkan di Denmark pada tahun 1966 dan kemudiannya berpindah ker Sweeden ketika berumur 2 tahun bersama ibu bapanya.Dibesarkan di Malmo tetapi kemudiannya berpindah ke Gothenburg ketika berumur 20 tahun.IRENE menghabiskan masanya bertahun2 lamanya di gym untuk mendapatkan bentuk badan yang sebegini. beliau telah digelar sebagai Wanita terkuat di Sweeden.

Tentang diri IRENE,"saya telah berlatih sepanjang hidup saya..pada permulaan umur,saya bermula dengan Jazz ballet dan judo,ketika berumur 15 tahun saya telah mula menceburi bidang bina badan,rakan saya adalah pemilik gym tersebut dan saya telah mengikut semua latihan untuk bina badan". IRENE juga mahir dalam thai kick boxing.


No comments:

Post a Comment