Monday 24 June 2013

Seni Potongan Rambut Yang Sangat Hebat


Apa yang ada di fikiran anda ketika mendengar kata tukang gunting rambut atau barber dalam bahasa Bahasa Inggeris? Mungkin yang akan anda bayangkan hanyalah mendapatkan hasil potongaan rambut yang biasa - biasa saja, tidak ada modelnya, membosankan, atau rambut ala tentera yang mungkin saja model nya hampir botak ...

Namun lain hal nya bila anda berkunjung ke Florida. Kerana di sana anda akan dikejutkan oleh seorang tukang gunting rambut yang mempunyai bakat dan menghasilkan potongan rambut yang berbeza dan yang lebih hebat lagi, hasil yang menakjubkan!!!

Radames Perez, seorang tukang gunting rambut dari Florida yang mempunyai bakat menakjubkan dengan mesin  gunting rambut. Beberapa tahun kebelakangan ini sedang top gaya rambut yang dipotong dengan pelbagai bentuk dan variasi. Dan sempat juga menjadi popular di kalangan beberapa pemain bola sepak dunia. Namun kini ada yang lebih menarik lagi dari seni memotong rambut. Radames Perez dapat menggambar di kepala orang dengan mencukur rambutnya. Hampir sukar untuk dipercayai namun karyanya sungguh nyata. Ini beberapa contoh hasil karyanya yang bergambar Batman, Predator, Mortal Kombat, Spartan warrior, Superman mashup logo, Scooby Doo, Spongebob, dan logo Gears of War, dan bahkan boleh berwarna juga.













No comments:

Post a Comment