Monday 3 June 2013

Anne Hathaway Di-snap Tidak Memakai Seluar Di Khalayak Ramai



Benar-benar memalukan. Artis cantik ditangkap tidak memakai seluar dalam di khalayak ramai. Anne Hathaway bahawa dia terus ke perhatian apabila dia menghadiri tayangan perdana filem 'Les tenteram. Bukan hanya kerana dia mempunyai peranan yang dibintangi dalam filem itu, tetapi kerana Anne Hathaway ditangkap pada kamera tidak memakai seluar dalam.

Anne, yang memakai pakaian hitam seksi dengan celah paha ke bawah sampai kira-kira untuk keluar dari kereta. Kerana utama yang dijangka akan datang, jurugambar serta-merta mengarahkan kamera untuk Anne.

Walau bagaimanapun, Anne Hathaway membuktikan angkat paha terlalu tinggi. Apabila beliau mengangkat skirt, Anne tidak memakai seluar dalam supaya bahagian yang paling penting dalam badan beliau kelihatan. Hasilnya, masa ini, ia menjadi mangsa mudah untuk jurugambar.

Dibintangi Catwoman dan itupun berasa amat malu berhubung kejadian itu. Beliau mengakui skirt terlalu tinggi diangkat apabila berpuluh-puluh jurugambar telah ditembak dari hadapan. Walau bagaimanapun, nasi telah menjadi bubur. Gambar-gambar kejadian yang memalukan sudah merebak.

"Saya mahu turun dari kereta dan pakaian saya terlalu ketat, jadi saya tidak sedar sehingga saya melihat semua kilauan kamera jurugambar," Anne berkata seperti yang dipetik oleh Daily Mail, Rabu (2012/12/12).
"Ia adalah sangat buruk. Mereka melihat segala-galanya. Mungkin ia adalah yang sama juga saya mengangkat skirt saya untuk mereka," kesal Anne.

No comments:

Post a Comment