Monday 17 June 2013

[Video] Real! Gara-gara Bersenda Gurau Seorang Remaja Maut

Awalnya saya merasa ragu-ragu untuk menulis artikel kejadian ini, jujur ​​saja, didalam video yang akan kami paparkan di bawah ini sedikit terdapat unsur yang mengerikan. Tapi setelah ditimbang - timbang antara besar manfaat dan tidaknya, saya rasa lebih besar manfaatnya.





Kenapa? Kerana hal ini dapat menjadi sebuah pengajaran berguna bagi sahabat - sahabat semua untuk tidak terlalu berlebihan ketika bergurau.. Video tersebut dimuat sendiri oleh pelaku ke YouTube setelah kejadian tragis itu terjadi. Jika anda merasa takut dan ragu-ragu, pastikan anda untuk tidak memainkan video tersebut.






Terlihat sangat jelas bahawa tidak ada unsur kesengajaan sama sekali yang dilakukan oleh pelaku, namun ternyata pelaku akhirnya secara tidak langsung meragut nyawa seorang kawan wanitanya



 


Buat semua yang telah menyaksikan video tersebut hingga selesai. Ingatlah kawan, bergurau ada batasnya! Jangan sampai kegembiraan berakhir sebuah tangisan apalagi sebuah kematian, jika demikian, penyesalan tak akan ada gunanya lagi.

No comments:

Post a Comment