Friday 14 June 2013

Wow! Inilah Pemandu Trak 16 Tayar Wanita Paling Cantik Amerika [4 Gambar + Video]


Kerjaya sebagai pemandu pasti kebanyakan wanita tidak mahu mengambilnya, apalagi menjadi pemandu lori. Pekerjaan seperti itu memang sesuai untuk lelaki, kerana sangat melelahkan, kasar dan membuat wajah kusam. Namun ada wanita dari Michigan yang memilih untuk berkarir sebagai pemandu lori. Dia adalah Lisa Kelly, wajahnya sangat cantik, secantik super model. Bahkan ia disebut-sebut sebagai pemandu lori paling cantik di dunia.

Lisa Kelly adalah wanita kelahiran Michigan pada tahuin 1980. Di usianya yang masih terbilang muda, Lisa Kelly ikut dalam sebuah reality show di History Channel, Ice Road Truckers. Dalam acara ini, anda boleh menyaksikan wanita cantik ini memandu lori-lori besar senyaman dia memandu kereta sedan. Lisa memandu dengan santai seolah sedang memandu kereta peribadinya.



Lisa Kelly adalah gambaran wanita yang sudah terlatih berdikari dan bekerja keras sejak kecil. Meski bukan dari keluarga yang tidak mampu, namun Lisa sudah akrab dengan ladang dan bekerja sebagai pegawai stesen minyak semasa bersekolah. Sejak masih muda, Lisa sudah senang melihat trak, ia bahkan ingin mempunyai trak suatu saat nanti.

Tonton video Lisa saat memandu lori di pautan ini.

Lisa memang suka berkeliling kota dan ia sangat ingin boleh melakukannya sambil memandu lori. Selepas kuliah, ia melamar di pejabat-pejabat sebagai pemandu lori. Keinginannya terjawab dengan dipilihnya ia untuk ikut acara Ice Road Truckers di History Channel. "Aku ingin menua dengan tidak menyesal kerana tak melakukan hal yang ingin lakukan. Hidup bagiku adalah sebuah mimpi dan kita harus meraihnya," ujar wanita ini.

Lisa Kelly masih sangat muda dan cantik. Ia bukanlah supermodel, namun ia sangat bahagia dan bangga dengan apa yang boleh dia kerjakan sekarang, Begitulah hidup, kita bukan 'hanya punya hidup sekali' namun kita 'bersyukur punya kesempatan berharga untuk hidup'. Bila anda ingin bahagia, lakukan apa yang ingin anda lakukan dengan sebaik-baiknya. Itulah cara untuk bisa menghargai kehidupan.

No comments:

Post a Comment