Monday 3 June 2013

Aktor Tampan Ini Kantoi Mengintip Payudara Jennifer



Ini pelakon kacak adalah kamera pengintip ditangkap merenung payudara dan artis cantik Jennifer Lawrence. Beliau telah ditangkap Bradley Cooper yang basah atau payudara belahan mengintip Jennifer Lawrence pada majlis tayangan perdana filem terbaru mereka bertajuk 'Silver-Lining Playbook. Bradley Cooper dan Jennifer Lawrence memang sengaja berpasangan untuk bersaing bertindak dalam filem ini.

Ketika di permaidani merah (permaidani merah), Bradley Cooper dan Jennifer Lawrence menghadiri permintaan gambar. Jennifer kelihatan cantik dan seksi memakai pakaian potongan rendah belahan dadanya dapat dilihat dengan jelas. Penampilan mencari seksi Jennifer Lawrence seolah-olah membuat Bradley Cooper terpesona.

Kelihatan kacak pelakon 37 tahun itu dipatuhi artis perpecahan masih berusia 22 tahun. Jennifer Lawrence dirinya seolah-olah sedar bahawa jika ada di sebelah Brad merenung teteknya. Bintang filem 'The Hunger Games' terus tersenyum ke dalam kamera itu di hadapannya.

Bradley Cooper kini urusan kembali bersatu dengan Zoe Saldana. Mereka boleh dipisahkan dalam Mac 2012, tetapi sejak bulan September 2012. Sumber The Sun, Khamis (22/11/2012).

No comments:

Post a Comment