Monday 3 June 2013

Demi Harry Styles, Gadis Cantik Ini Rela Tukar Jantina


Ini gadis cantik begitu gemar salah satu anggota boyband One Direction, Harry Gaya sehingga gadis-gadis melakukan pembedahan transgender (double kerosakan) yang boleh menjadi seperti Harry Styles.

Seperti kebanyakan wanita muda, Catrina Best berpendapat bahawa Harry Gaya penampilan adalah penampilan orang yang paling sempurna. Tetapi peminat tidak seperti Harry lain, Catrina itu bukan sahaja mahu peminat foto dan jalan bersama-sama dengan Harry. Ia juga taksub untuk menukar penampilan beliau, jadi sama dengan patung.

Budak 20 tahun mempunyai obsesi untuk menjadi transgender. Ia mungkin telah meletakkan keluar gaya rambut beliau dan menghabiskan beribu-ribu ringgit untuk menghabiskan pakaian supaya ia boleh menukar penampilan sama seperti idola pop.

"Berpakaian sebagai Harry membuat saya berasa yakin, jadi saya meniru gaya rambut beliau juga," kata Catrina ke laman web majalah Closer seperti dipetik Daily Mail.

Catrina juga berkata, menurut beliau, bintang pop 18 tahun adalah lelaki yang sempurna dan dia pujaan Harry Gaya cukup lama. Lelaki kacak, dia, Catrina telah membuat hidup lebih mudah apabila ia menyedari ia mempunyai masalah seksualiti.

Kursus ijazah sarjana muda dalam undang-undang dan dilahirkan di tenggara Ireland berkata ia telah merasakan perbezaan dalam dirinya sejak usia lima tahun. Pada masa itu, dia membenci dirinya apabila dipaparkan kelihatan feminin dengan rambut panjang dan memakai pakaian.


Pada usia 11 tahun, beliau berpindah ke Lisbon, Portugal dengan ibu bapanya dan dia kemudian terus bergelut dengan identiti sebagai seorang remaja. Ia sering merasa tertekan dan keliru kerana mereka tidak berminat atau cinta daripada jantina yang bertentangan. Ia juga dalam membuli setiap masa oleh ramai kawan kerana ia menjadikan buah dadanya kelihatan pakaian yang berbeza untuk melihat rata. Selalunya, Catrina juga akan cepak trim rambut, seperti gaya rambut lelaki.

"Saya kemudian menyedari bahawa saya mahu menjadi dengan seorang wanita, tetapi, sebagai seorang lelaki yang boleh mempunyai hubungan dengan seorang wanita," kata beliau memberitahu kebingungannya tentang pilihan seksualiti.

Catrina juga berkata ia telah lega, apabila dia boleh berasa kuat, bahawa ia adalah Transgender awal tahun ini. Catrina walaupun kini mencari untuk mendapatkan wang, supaya dia boleh menjalani pembedahan dan ia juga merancang untuk mendapatkan suntikan hormon yang akan membuat janggut dan misai dan membuat suara lebih berat berkabung lelaki. Ia meniru rupa Harry Gaya, Satu Arah dan menjadi peminat kerana mereka muncul dalam acaraThe X Factor.

Bukan sahaja meniru pakaian dan rambut Harry, dia juga belajar untuk bermain gitar. Beliau mengakui beliau sering membuat orang tertipu dengan penampilan gaya adalah sama dengan Harry. Malah, ia sering dianggap adalah Harry Gaya oleh orang-orang yang bertemu dengan beliau di jalan atau tempat awam.

"Orang berkata struktur tulang, mata dan bibir saya hampir sama dengan Harry dan ramai orang-orang yang mahu mengambil gambar dengan saya," kata Catrina.

Bagaimanapun, beliau mengakui, setakat ini, tidak ada tarikh wanita itu bahawa dia, walaupun kini, ramai gadis-gadis yang berminat dan mengusik, wanita malah lebih tua juga banyak yang berminat dalam dating kepadanya

No comments:

Post a Comment